Június 9-én Gödöllőn három polgármester-jelöltre lehet szavazni: dr. Gémesi Györgyre, dr. Henkei Viktóriára és Kolozs Csabára. Valamennyien civil szervezetet képviselnek.
Május 15-én a gödöllői képviselőtestület tagjai jóváhagyták a gödöllői önkormányzat által korábban életre hívott hat gazdasági társaság 2023-as gazdálkodási mutatóira vonatkozó beszámolót (mérleget).
Ember legyen alapján, aki képes a teljesség igényét szem előtt tartva kiigazodni a 2015 ősze óta húzódó, több milliárd forintos közpénzt felemésztő gödöllői városháza-projekt „kulisszái” között/mögött. Erre mi sem vállalkozunk, azonban időről időre újabb és újabb fejlemények, összefüggések bonyolítják vagy kibogozzák az erősen botrányszagú ügy szövevényes szálait.
Ebben az esztendőben májusban érkezett el az a pillanat, amikor a várost irányító grémium tagjai megismerhették a Gödöllő Hivatásos Tűzoltó-parancsnokság egy évvel korábban végzett tűzvédelmi tevékenységéről szóló beszámolót, amit május 15-én Szigeti Róbert tűzoltó őrnagy, gödöllői tűzoltóparancsnok és Ürmösi Károly tűzoltó alezredes, a helyi katasztrófavédelmi kirendeltség vezetője terjesztett a városatyák elé.
Az egyik közösségi oldal helyi érdekeltségű csoportjában lettünk figyelmesek az alábbi képre, amin az M3-as autópálya Dózsa György úti hídja látható, a Szada felőli oldalon. Hogy az illetékesek tudnak-e a veszélytelennek nem mondható jelenségről, és ha igen, milyen intézkedéseket terveznek, rákérdeztünk a Magyar Közút Nonprofit Zrt-nél. A társaság kommunikációs osztályának munkatársa a következő választ küldte el szerkesztőségünknek:
Társaságunk gödöllői mérnöksége a kérdéses helyszínen a rézsű kimosódást ideiglenes beavatkozásokkal megállította, így az az autópálya állapotát és annak forgalmát sem befolyásolja. A végleges helyreállítást is beütemezték szakembereink, ennek pontos dátumáról később tudunk részletes tájékoztatást adni.