Május 15-én a gödöllői képviselőtestület tagjai jóváhagyták a gödöllői önkormányzat által korábban életre hívott hat gazdasági társaság 2023-as gazdálkodási mutatóira vonatkozó beszámolót (mérleget).
Ember legyen alapján, aki képes a teljesség igényét szem előtt tartva kiigazodni a 2015 ősze óta húzódó, több milliárd forintos közpénzt felemésztő gödöllői városháza-projekt „kulisszái” között/mögött. Erre mi sem vállalkozunk, azonban időről időre újabb és újabb fejlemények, összefüggések bonyolítják vagy kibogozzák az erősen botrányszagú ügy szövevényes szálait.
A gödöllői képviselőtestület tagjai idén a június 9-én esedékes helyhatósági választás előtti utolsó tanácskozásukon vitatták meg a település előző évi gazdálkodásáról szóló beszámolót. A várost irányító grémium május 15-én 9 igen szavazattal és 4 tartózkodással elfogadta azt a határozati javaslatot, amit Gödöllő 2023. évi zárszámadásával kapcsolatosan a döntés-előkészítők megfogalmaztak.
Tartva az előre tervezett határidőt, a szakemberek elkészültek a palotakerti HÉV-átjáró felújítási munkálataival. A Gödöllőn, a Szabadság út és a Munkácsy utca találkozásánál található vasúti útátjáró az egyik legjelentősebb a Magyarország harmadik legnagyobb utasforgalmú vasútvonalának számító H8-as HÉV-vonalon. Az útátjáró felújítása miatt az elmúlt két hétben vágányzár, illetve forgalmi változás volt a H8-as vonal szóban forgó részén. Az alábbi – a MÁV-HÉV Zrt. által közzétett – kisfilmből kiderül, mi történt és miért!